<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjertecafé 25. februar klokken 16.00 med diætist og spisning og efterfølgende Generalforsamling

Glem alt om slankekur og strenge diæter. Det er livsstilændring, som virker på den lange bane. Hjerteforeningens diætist, Lotte Juul Madsen, fortæller, hvordan du spiser hjertesundt og kan dreje dine vaner i en sund retning. Det handler om at gøre den sunde løsning til den lette løsning ved at indrette dine omgivelser, så de fremmer det hjertesunde valg.
Du får tips til, hvordan du spiser mindre portioner mad uden at føle sult. Du hører om hvordan du kan spise sundere uden at lide savn, hvordan du bremser din sukkertrang og får snøret træningsskoene. Måske er løsningen et spørgsmål om påklædning, at spise på en anden tallerken, stille frugten et nyt sted eller vælge slik i papir. Der er nogle “nudging tricks”, som vil gøre det nemmere for dig selv og din familie, at leve hjertesundt. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål.

Umiddelbart efter Hjertecafé, er Hjerteforeningen vært for et let måltid (kræver tilmelding til Slagelse@hjerteforeningen.dk med angivelse af antal personer), inden der afholdes Generalforsamling i henhold til vedtægterne.

Generalforsamlingen starter klokken 18.30 med følgende dagsorden:

2. Formandens beretning
3. Fremlæggelse af regnskab til orientering